6 Mayıs 2009 Çarşamba

Patlıcan Kebabı



Gaziantebin sofralarında çok bulunan bir ana yemek
ben patlıcan yetmediği için patates ve soğan ekledim.



Malzemeler : 500 gr kebablık kıyma
5-6 adet patlıcan
tuz , karabiber
közlemek için biber ve domates

Yapılışı :Kıyma ,tuz ve karabiber iyice yoğrulur.
Patlıcanlar bir parmak uzunluğunda kesilir ve
biraz tuzlu suda bekletilir . Tepsiye bir et bir
patlıcan şeklinde dizilir üzerine biber ve domates
dizilir(ben ben domates ve biberleri ayrı tepside
pişiriyorum)üzerine aliminyum folyo kapatılıp
200'c ısıtılmış fırında yaklaşık 1,5 saat pişirilir .
Pişmeye yakın folyo kaldırılıp kızarması sağlanır,
veya fırının ızgara bölümünde folyo kapatılmadan
pişirilir.Yanında taze soğan,taze nane ve ayran ile
servis edilir.

Afiyet şeker olsun...

1 yorum:

  1. Olive Tree Guitar Ensemble dedi ki...
    Hi, it's a very great blog!
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by