6 Mayıs 2009 Çarşamba

Sütlü Yaz Tatlısı

Yaz yaklaşırken hafif ve soğuk tatlıların iyi
gidebileceğini düşünüyorum pratik olan bu
tarifimi sizlerle hemen paylaşmak istedim.



Malzemeler :1 litre süt
6 tepeleme yemek keşığı un
6-7 yemek kaşığı şeker
yarım paket vanilya
8-9 adet petibör bisküvi
1 paket tart jöle
bisküvileri ıslatmak için meyve suyu
isteğe göre meysim meyvesi
Yapılışı :Süt,un,vanilya karıştırılıp pişirilir.Pişmeye yakın
şeker ilave edilir tatlı sevenler şeker miktarını arttırabilirler.
Muhallebinin yarısı borcama dökülür,bisküviler meyve suyu
ile ıslatılarak bu kata dizilir,kalan muhallebi üzerine dökü-
lüp,isteğe göre meyve dizilir.Tart jöle üzerindeki tarife göre
hazırlanıp (ben meyve suyu ile karıştırarak hazırladım)
meyvelerin üzerine dökülür.Bir gece buzdolabında
dinlendirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by