18 Mayıs 2009 Pazartesi

Etimek Tatlısı


Yazın çok sevdiğim tatlılardan bir tanesi
epeydir yapmadığım bu tatlı hazır arkadaşlarım
geliyorken yapayım dedim farklı şekilde yapılan
bu tarif bu şekilde denemelerini tavsiye ediyorum.
Gerçekten çok lezzetli.....

Malzemeler: 1 paket tuzsuz etimek
2 su bardağı şeker,3,5 su bardağı su

Muhallebisi : 3 yemek kaşığı irmik
2 yemek kaşığı un,1 paket vanilya
1/2 su bardağı şeker(şekerli sevenler
biraz fazla koyabililer)3 su bardağı süt
hepsi karıştırılıp muhallebi gibi pişirilir.

Üzerine :2 adet muz,1 paket krem şanti
1 su bardağı süt,1 yemek kaşığı kakao

Yapılışı : Etimekler borcama dizilir şeker tencerede rengi
dönene kadar eritilir üzerine su eklenip bir iki taşım kay-
natılır ve sıcakken etimeklerin üzerine gezdirilir .Pişirilen
muhallebi üzerine dökülüp soğumaya bırakılır.Soğuduk-
tan sonra dilimlenmiş muzlar üzerine dizilir. Kremşanti 1
bardak süt ile hazırlanır ( ben 1 bardaktan az fazla süt ile
hazırladım ) muzların üzerine dökülüp biraz kakao serpilir.
Buzdolabında 3-4 saat bekletilip servis edilir.

Afiyet olsun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by