30 Aralık 2009 Çarşamba

Roka Salatası















Çok sevdiğim bir salata roka salatası gördüğünüz koca tabağı nerdeyse artık tahmin edin nasıl seviyorum hele balığın yanında hımmmm hem sağlıklı hem kolay hele Hatayın nar ekşisi girdimi içine Tutmayin Beni memleketimin tariflerini yayınlamak bir türlü Kısmet olmuyor ama yavaş yavaş hepsini yapıp yayına koyacağım ben nefis ben bitirdim diyebilirim lafı uzatmadan tarife geçeyim ölçü veremiyorum hepsi göz Kararı ....

Malzemeler: 2 demet roka
2 adet domates
taze sarımsak
nar ekşisi, tuz, zeytinyağı
Çok az pulbiber
İsteğe göre bir kaç damla limon suyu

Iyice yıkanmış roka irice doğranır (ben elle parçaladım) doğranmış domates, taze sarımsak, tuz, pulbiber, narekşisi, zeytinyağı katılıp iyice harmanlanır servis tabağına alınıp servis edilir.

Afiyet olsun ......

2 yorum:

  1. May all your dreams come true and may you be blessed with all the best things in life! Happy New Year 2010! XO

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by