15 Kasım 2009 Pazar

Vişneli Muffin

Buaralar bir kek takıntısı oldu bende arkadaşlar hiç SORMAYIN.
Yatıp kalkıp kek yapıyorum aslında kızlarımda ÇOK SEVİYOR
onun için aşırı yapmaya başladım biraz abartım ama elden bişi
gelmiyor ne olur biri beni tutsunnnnnnnnnnnn ....

Malzemeler: 2 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağından bir parmak eksik sıvıyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
1 su bardağı vişne
2 yemek kaşığı çikolata parçası

Yapılışı: Yumurta ve şeker iyice çırpılır.Süt, sıvıyağ eklenip çırpılmaya devam edilir.Toz malzemleri ayrı bir yerde karıştırıp yumurtaya ekleyip şöyle bir çırpın Son olarak vişne ve çikolatayı ekleyip tahta kaşıkla karıştırın yağlanmış kek kalıbına veya küçük kek kağıdı serilmiş kalıplara kaşıkla edin.170 ödeme 'C ısıtılmış fırında 20-25 dk. pişirin.Ilıdıktan sonra pudra şekeri serpip Vişne taneleri ile süsleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by