5 Kasım 2009 Perşembe

Kolay Gözleme

Yemek yedirmekte zorlandığım kızlarıma sabah sabah değişiklik olsun diye gözleme yapayım dedim.Ah ne yaparsam yapayım olmuyor bir türlü. Bide yapıyorum iştahla yeseler kendimi paralıyorum artık hele en minik yaramazım diş çıkarma dönemi hepten gitti çocukta iştah yemek yemeyen çocuğa bakmak kadar zor bişi yok heralde sürekli değişik yemekler sunmak gerekiyorki dikkatlerini çeksin.Gözleme çok nadir yapıyorum özledilermi yiyiyorlar çünkü.Buğün bu vardı yarına allah kerim.

Malzemeler: 2 adet yufka
1 kase rendelenmiş kaşar
1 kase rendelenmiş Sosis
Arzuya göre çok az pulbiber

Yapılışı: Yufkanın her bir tanesi dörde bölünür.Arasına Harç konup
kenarlar su ile ıslatılarak kapatılır.Teflon Tavaya çok az zeytinyağı
damlatılarak Onlu arkalı pişirilir.Yada yağsız tavada pişirilip üzerine
tereyağı sürülür tercihe bağlı, sıcak olarak servis edilir.
Isteyenler peynirli Harç veya Patatesli Harç ile yapabilir.

Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. selam canım nasılsın görüşmeyeli?
    gözlemede nefis kokuyo hee ellerine sağlık miniklerede afiyet olsun sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Sa.
    Ben bizimkinin yemek saati gelince omuzlarimda bi agirlik hissetmeye basliorum,stress olorum.Yemek yerken onune koymadigim sey kalmio.tencere,tava artik degisik gormedigi ne warsa...Allah yardimcimiz olsun.Ama yeseler de yemeseler de cok tatlilar hepsi:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by