6 Nisan 2010 Salı

57.P.D.Ç.ETKİNLİĞİ VE BEYAZ KURABİYE

Tarifimi 57.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ev sahibi HÜMEYRA arkadaşıma gönderiyor ve arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.
Malzemeler : 250 gr tereyağı
1 kahve fincanı portakal suyu
1 yumurta sarısı
1 paket kabartma tozu (tarifte yoktu ben ekledim)
Alabildiğine un
Üzerine  serpmek için pudra şekeri

Yapılışı  : Oda sıcaklığındaki tereyağını,portakal suyunu ve yumurta sarısı karıştırma kabında macun kıvamına gelene dek karıştırın ardında kabartma tozu ve alabildiğine un ekleyip yumuşak bir hamur yapın.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp istediğiniz şekli verip yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.180'c ısıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde pişirin.Fırından çıkar çıkmaz üzerine bolca pudra şekeri serpip servis edin.

Afiyet olsun.......


9 yorum:

  1. pekde saf, bembeyazve güzel bir görüntü.ellerine sağlık canmcm,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler için teşekkürler, yayınladım. Üzerlerine kar yağmış gibi duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Tarifini aldım. Yorum yazmaya da çalıştım ama oldu mu olmadı mı anlamadım.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,kurabiyeniz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık arkadaşım şansınız bol olsun selamlar

    YanıtlaSil
  6. tatlımm ellerine sağlık ıraktığınn güzel yorum ve kutlaman için çok teşekkür ederim bitanemm sağol:))

    YanıtlaSil
  7. Lezzet gunlugum merhaba,etkinlik masallah ii oldu sanirim.kurabiyeler de harikaaa:)))Sewgilerrr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by