20 Temmuz 2009 Pazartesi

Pirinç Unlu Kek

Lezzetli bir kek tarif degisiktatlar.blogspot.coma ait
gezinirken gördüm ve hemen yapayım dedim.Ve
gerçekten çok lezzetli oldu benim minişler bayıldı.
Bu güzel tarif için teşekkürler...Tarifi aynen yazıyorum.



Malzemeler : 4 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı un
1 su bardağı pirinç unu
4 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı karbonat veya
1 paket kabartma tozu

Sosu : 1,5 su bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao
1 çay bardağı toz şeker

Yapılışı : Önce yumurta ve şeker iyice çırpılır.Ardından
sırasıyla diğer malzemeler eklenip tekrar çırpılır.
Yağlanmış kek kalıbına dökülüp 180' ısıtılmış fırında
yaklaşık 35 dakika pişirilir.Fırından çıkınca sos üzerine
gezdirilir. Soğuduktan sonra kalıptan çıkarılıp hindistan
cevizi ile süslenip servis edilir.

Afiyet olsun.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by