18 Ocak 2010 Pazartesi

Sigara Böreği

Nefis ve çıtır çıtır sigara böreği bilmeyenimiz yoktur çay saatlerimizin ve Sabah kahvaltılarımızın vazgeçilmezi Bu Hafta gitti yine Rejim haftasonu son sürat hamur işine daldım öyle özlemişimki Oturup tika basa yedim diyebilirim Atın ölümü arpadan olsun ne yapalım gelir misali hiç takmadım taktıkça Gitmiyor inat kilo Biri Bana boğazdan olabilir yardım etsin.İmdattttttttt ......

Malzemeler: 3 adet yufka
1 kase rendelenmiş peynir
Yarım demet maydanoz
Çok az pulbiber 8isteğe bağlı)
kızartmak için zeytinyağı.

Yufkalar sekiz eşit parçaya bölünür geniş tarafına peynir konup Sarılır ve zeytinyağında nar gibi kızartılır fazla yağı emmesi için kağıt havlu serilmiş tabağa alınıp afiyetle yenir.

1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by