22 Ocak 2010 Cuma

Közlenmiş Biberle Yoğurtlama

Yine yazdan buzluğa attığım memleketimin nefis acı biberi közlenmiş haliyle her çeşidini yapıyorum herşey zamanında güzel ama ben bu güzellikleri zamanı olmadığı zamanlara elimden geldikçe taşımaya çalışıyorum.Közlenmiş biber buzluğa atıyorum çıkardığımda ilk haliyle hiçbir farkı olmuyor.Bunun turşusuna bayılıyorum kışında böyle güzel acı  salçalık biberler bulunmuyor en iyi buzlukta muhafaza etmek benim için olmazsa olmazlarındandır daha önceleri fellah turşusunu yayınlamıştım şimdide yoğurtlaması közlenmiş biberle daha hafif olduğu için bunu daha çok tercih ediyorum.Hepimizin bildiği bir tarif ama ben arşivimde olmasını istediğim için yayınlamak istedim.

7-8 det biber közlenir kabukları soyulup doğranır veya havan eliyle hafif ezilir(ben iri olacak şekilde eziyorum.)2 diş sarımsakta içine ezilip  yeteri kadar yoğurt ve tuz ilave edilip karıştırılır servis tabağına alınıp servis edilir.İsteyen arkadaşlar bir yemek kaşığı zeytinyağı ilave edebilir.

Afiyet olsun...........

5 yorum:

  1. Off kı ne offf bayılırım közlenmiş biber e..
    Ellerıne sağlık..
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. canımcım ellerine sağlıkk harikasınn

    YanıtlaSil
  3. hımm çok severim gülcüm ellerine saglık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık.ben acı yiyemiyorum.sana afiyet olsun.ben közlenmiş biberle yetineyim.sevgiler.canım birde şu kelime doğrulamayı ne olur kaldır.yorum yazmak için ıg testi yapıyor sanki.lütfen yanlış anlama

    YanıtlaSil
  5. Aleyna :
    Aşkolsun canım öyle şeymi olur yalnız bana yorum yazarken çıkmaması lazım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by