6 Ekim 2009 Salı

45.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ VE BAHAR KEKİ

45.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ EV
SAHİBİ NİHAL HANIMA gönderiyorum.
SEVGİLER.

Malzemeler: 3 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
3 su bardağından 1 parmak eksik un
1 rendelenmiş elma
1 su bardağı iri kıyılmış ceviz
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
İsteğe göre 4 adet kuru kayısı
Yapılışı: Yumurta, şeker ve sıvıyağ köpürene kadar çırpılır.
Ardından süt, elenmiş un, vanilya, kabartma tozu eklenip
Tekrar çırpılır.Son olarak elma ve ceviz eklenip tahta kaşıkla
karıştırılır yağlanmış kalıba dökülüp 180'c ısıtılmış fırında
yaklaşık 35-40 pişirilip ılık olarak servis edilir.

5 yorum:

  1. TASTLIM ELLERİNE SAGLIK EV SAHİBEMİZ BİLDİĞİN GİBİ YEMEKDEFTERİM ONA GİDİP TARİFİM HAZIR DİYE YORUM YAZMAN GEREK
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler tebriği için..Daha güzelleri sana olsun inşallah..

    Kek çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık arkadaşım kekleri çok seviyorum hem yapımları kolay hemde çok pratik oluyor.Güzel yorumların içinde teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. tatlım ben ev sahibini sezen sevgili geliboluya ilettim o ilgilenecek bilgin olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by