15 Eylül 2009 Salı

Mahlepli Simit



Bugün bütün terslikler beni buluyor sanırım, sabahtan
beri bloguma ve diger bloglara giremiyorum,ay resmen
sinirim oynadı.Araştırdım giremeyen arkadaşlarda varmış
nedir bu ya bloglarmı kaldırılacak anlamadım bu ikidir
siteme giriş yapamıyorum sizdede aynı sorun varmı
blogcu arkadaşlar...Neyse canım burdan herkesin
Kandilini kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim ve
mahlepli simit tarifime geçeyim artık.......
hmmmm çokta lezzetli olmuştu.



Malzemeler : 1 paket margarin
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
3 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı mahlep
Alabildiğine un
yüzüne yumurta akı ve
susam veya çörekotu

Yapılışı :Un hariç malzemelerin hepsi krema gibi olana
dek karıştırın.Alabildiğine un ekleyip kulak memesi
yumuşaklığında bir hamur yapın 10 dk. dinlendirip
ceviz büyüklüğünde parçalar koparın şekil verin ve
önce yumurta akına sonra çörekotuna batırıp tepsiye
yerleştirin 170 'c ısıtılmış fırında yaklaşık 35 dakika
hafif kızarana dek pişirin.

Afiyet olsun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts with Thumbnails
 
BLOG designed by